INKÖP

DET ÄR INTE LÄTT ATT VETA VILKEN HÅRDVARA SOM ÄR RÄTT FÖR ER VERKSAMHET, VI PÅ COEGI HJÄLPER ER ATT HITTA RÄTT!

RÄTT HÅRDVARA?

Har ni inte rätt hårdvara* kan det påverka er och er verksamhet mer negativt än ni kanske reflekterat över. Hur skulle det kännas om ni upptäcker att era nya företagsdatorer inte klarar av de programvaror, molntjänster och processer som ni använder i ert dagliga arbetebete? Inte så roligt? Låt oss hjälpa er att undvika detta!

*Laptops, stationära datorer, skärmar, servrar, UPS, mobiltelefoner, surfplattor, konferensmonitorer, skrivare, switchar, brandväggar, accesspunkter, etc.

NYA KUNDER OCH UNDER 300 000 SEK

(befintliga kunder alternativt årligt inköp över 300 000 SEK scrolla ner)

VEM?

För nya som befintliga kunder som önskar spara pengar på inköp av IT-utrustning samt säkerställa korrekt hårdvara för verksamhetens behov.

HUR?

-Ni skickar oss er inköpslista (den kan bestå av länkar från multipla e-handlare, artiklar kring en/flera produkter, tidigare faktura, eller i punktform). OBS Saknar ni föregående eller önskar stöd? Kontakta oss för kostnadsfri rådgivning!

-Vi förhandlar er inköpslista åt er mot väletablerade distributörer och leverantörer.

-Vi skickar er en offert som ni tar ställning till (engångsköp eller hyra).

VARFÖR?

Vår expertis säkerställer att era medarbetare har rätt hårdvara för deras behov samtidigt som ni sänker era kostnader.

EFTERÅT?

Efter garantitiden har löpt ut kan ni välja byta ut hårdvaran mot ny enligt processen ovan eller behålla den. I fallet att hårdvaran skall ersättas erbjuder vi er att den gamla utrustningen avidentifieras, raderas och återvinns på ett miljömässigt och certifierat sätt efter att era medarbetare fått sin nya hårdvara.

Sänk era kostnader och låt Coegi sköta era inköp

INKÖPSLISTAN KLAR?

Maila oss listan direkt genom att klicka på knappen.

BEFINTLIGA KUNDER ALT. ÅRLIGT INKÖP ÖVER 300 000 SEK

VEM?

För nya kunder med ett årligt inköp över 300 000 SEK alternativt befintliga avtalskunder som önskar spara pengar på inköp av IT-utrustning samt säkerställa korrekt hårdvara för verksamhetens behov.

HUR?

-Vi sätter upp en webbaserad portal åt er verksamhet där era medarbetare finner den hårdvara som är aktuell för er verksamhet.

-Vi sätter tillsammans upp med er ett attestflöde för att säkerställa att endast behöriga personer hos er äger rätten att attestera era medarbetares önskade produkter.

-Vid attesterad beställning säkerställer vi att hårdvaran skyndsamt kommer till er direkt alternativt installeras hos era medarbetare av vår kunniga personal.

VARFÖR?

Vår expertis säkerställer att era medarbetare har rätt hårdvara för deras behov samtidigt som ni enkelt och överskådligt sänker era kostnader och ökar er kostnadskontroll.

EFTERÅT?

Efter garantitiden har löpt ut kan ni välja byta ut hårdvaran mot ny enligt processen ovan eller behålla den. I fallet att hårdvaran skall ersättas erbjuder vi er att den gamla utrustningen avidentifieras, raderas och återvinns på ett miljömässigt och certifierat sätt efter att era medarbetare fått sin nya hårdvara.

coegi produkter befintlig kund

INTRESSERADE AV ATT SÄNKA ERA KOSTNADER?