NYHETER

TA DEL AV DE SENASTE NYHETERNA OCH HÄNDELSERNA PÅ GOEGI!

Medarbetarupplevelsen EX och Kundupplevelsen CX

EX = CX? Coegis tre tips till förbättrad medarbetarupplevelse

Att en glad och motiverad medarbetare lättare ger sina kunder en bra upplevelse, är inget nytt under solen. Däremot finns det en viktig faktor relaterat till upplevelsen av den egna arbetsplatsen, som genom amerikansk forskning fått namnet Employee Experience, förkortat EX (”medarbetarupplevelse”). EX har en tydlig koppling till kundens motsvarighet, CX, eller Customer Experience (”kundupplevelse”)....

LÄS MER
Yana Prokhorova säljare Coegi

Coegi förstärker sin säljorganisation mot ökad tillväxt

Coegi förstärker ständigt vår organisation. Det innebär att vi hela tiden ökar vår kompetens och erfarenhet samt jobbar med vår strävan att ligga i framkant när det gäller att skapa kundnytta med hjälp av IT. Vår främsta tillgång är våra medarbetare och vi är alltid lika glada att få bredda vår samlade kunskap och samtidigt...

LÄS MER
Outlook i offline-läge

Coegi bjuder på IT-tips

Vi har förmånen att på daglig basis ge tips, råd och support till hundratals användare runt om i Norden. Medarbetare hos våra kunder verksamma inom restaurang, logistik, bemanning, bygg, tillverkning, fastighet, konsult och kollegor inom IT-branschen. Vissa till och med 24/7/365. Nu bjuder Coegi på IT-tips! Trender och röda trådar i ärenden Av de inkomna ärenden till vår servicedesk* dyker det ibland upp mönster...

LÄS MER
IT-support från Coegi

IT-strul kostar företag miljardbelopp årligen

Enligt Unionens undersökning om tjänstemännens vardag från 2017 framgår det att 133,5 miljoner arbetstimmar i privat näringsliv gick förlorade på grund av IT-strul. Det kostade arbetsgivarna 44,1 miljarder kronor. Orsaken är ofta att medarbetarna drar sig för att anlita en kompetent servicedesk och istället förlitar sig på att verksamhetens interna IT-avdelning skall kunna ordna allt....

LÄS MER