SNABBA OCH KUNNIGA, BRA BRED SUPPORT OCH MYCKET TREVLIGT BEMÖTANDE

ROGER PEHRSSON, IT-ANSVARIG TRIUMF GLASS AB

ETT SVENSKT GLASSFÖRETAG MED TRADITION.

Triumf Glass startade 1946 på Allmänna vägen nära Stigbergstorget i Göteborg. Idag, drygt 70 år senare, ligger deras glasstillverkning i Sävedalen, någon mil utanför Göteborg. För Triumf Glass är glass en naturlig produkt med få råvaror och en tillverkningsprocess där de följer sin gamla familjetradition att producera kvalitetsglass. Ur detta har även Triumf Glass affärsidé växt fram: Triumf Glass skall sprida glassglädje och smakupplevelser!

För att kunna fokusera på sin kärnverksamhet och få en säker, stabil och framtidssäkrad IT-miljö för sina medarbetare valde Triumf Glass Coegi som IT-partner.

– Coegi har en hög servicekänsla i allt de tar sig ann. Det känns verkligen tryggt i min roll att ha dem som partner i alla tänkbara olika scenarion som man dagligen kan stöta på. Ett bra bollplank som svarar snabbt med hög kompetens, säger Roger Pehrsson, IT-ansvarig på Triumf Glass.

Coegis åtagande gentemot Triumf Glass omfattar driftssupport av kritiska servrar, internetkommunikation, klienthantering, installation och inköp av hårdvara samt övrig konsultation vid behov.

– Snabba och kunniga, bra bred support och mycket trevligt bemötande, säger Roger Pehrsson, IT-ansvarig på Triumf Glass.

Coegis relation till Triumf Glass sträcker sig över flertalet år men till skillnad från en riktigt god glass tar denna aldrig slut. För att underhålla, rådgiva och utveckla relationen har vi en kontinuerlig kontakt med flertalet funktioner inom Triumf Glass. Vår målsättning är delad med vår kund, de förändringar och förbättringar som kontinuerligt utförs skall leda till mätbara förbättringar inom den interna IT-miljön. Vi på Coegi skall bidra med att skapa effektiva och produktiva arbetsplatser som i sin tur låter Triumf Glass medarbetare skapa värde för deras kunder i restaurang, storhushåll, servicehandel och dagligvaruhandeln.

TJÄNSTER

  • Drift av verksamhetskritiska applikationer on site så väl i som i Coegi Online.
  • Internetkommunikation.
  • Klienthantering och användarsupport som tjänst.
  • Inköp av hårdvara.

BLI KONTAKTAD