BEHÖVER MAN COEGIS HJÄLP GÅR DET FORT OCH DE LÖSER PROBLEMEN PÅ RÄTT SÄTT

ANNA DALQVIST, PINCHOS

PINCHOS - THE APP RESTAURANT

Pinchos är en svensk restaurangkedja som serverar smårätter från hela världens kök. En härlig blandning av burgare, dumplings och paella, läckra desserter och färgglada drinkar. Tanken är att det ska finnas något för alla smaker. Restaurangerna har extravagant dekor i härliga färger. Gästerna bokar bord, beställer och betalar i Pinchos app. Pinchos är faktiskt den första restaurangen i världen där alla beställningar sker via app.

För att kunna fokusera på sin kärnverksamhet och få en säker, tillgänglig och användarvänlig IT-miljö för sina medarbetare och gäster valde Pinchos Coegi som IT-partner.

– Ni på Coegi är änglar och det känns så tryggt att alltid kunna ringa er när något strular eller man bara behöver fråga eller bolla något, säger Mirella Johansson, på Pinchos Skövde.

Coegis åtagande gentemot Pinchos omfattar ett standardiserat kommunikationspaket baserat på restaurangens storlek (redundant internetkommunikation med 4G backup, brandväggar, switchar, accesspunkter, etc.), jour för samtliga 60+ restauranger i Norden och Tyskland, drift av kassasystem samt inköp och övrig konsultation vid behov.

– Behöver man Coegis hjälp går det fort, de löser problemen på rätt sätt, säger Anna Dalqvist, på Pinchos Eskilstuna.

Coegis uppdrag för Pinchos har pågått sedan starten av Pincho Nation / Pinchos 2012. Från testperioden i Smögen till 60+ restauranger i Norden och Tyskland är resan ett i sitt slag som kontinuerligt säkerställer att vi på Coegi bidrar med effektiva och produktiva tjänster. Ska man beställa och betala via sin telefon är det enormt viktigt att ens telefon har tillgång till ett bra och stabilt nätverk som sömnlöst kommunicerar med berörda system och parter!

TJÄNSTER

  • Kommunikation
  • Drift
  • Jour

BLI KONTAKTAD