KUNSKAP, KVALITET OCH GLÄDJE I KÖKET
Bagaren och Kocken är en av Sveriges största nätbutiker inom köksmaskiner. De lever för att kunna ge liv åt all den passion som finns i och runt köket. Deras övertygelse är att vem som helst kan lyckas i köket och att med rätt nycklar blir glädjen mycket större. Det handlar inte bara om det som slutligen hamnar på tallriken, utan resan som leder dit. Sedan starten 2005 skickar nu Bagaren och Kocken årligen ut tusentals paket till nöjda kunder över hela Skandinavien!
För att kunna fokusera på sin kärnverksamhet och få en säker, stabil och framtidssäkrad IT-miljö för sina medarbetare valde Bagaren och Kocken Coegi som IT-partner.
- Coegi är ett företag som vill det bästa för dig. Har jobbat med Coegi ett tag nu och kan bara säga positiva saker om dem. Personlig service som aldrig förr och kunnighet så det räcker och blir över. De har hjälpt mig med alla mina frågor eller så har vi tillsammans löst problemet. Har alltid varit roligt att ha dem över och prata om framtida lösningar på problem. Kan inte göra något annat en ett ge dem hösta betyg och rekommenderar de starkt, säger Timothy Kennedy, lokal IT-support på Bagaren och Kocken.
Coegis åtagande gentemot Bagaren och Kocken omfattar drift av verksamhetskritiska applikationer i Coegi Online, rådgivning och utbildning i Microsoft Cloud licenser, superuser support gentemot den lokala IT-organisationen, internetkommunikation inklusive nätverkssupport, installation och inköp av hårdvara samt övrig konsultation vid behov.
– Alltid tillgängliga, bra service och bra kunskap! En långsiktig partner för oss på Bagaren och Kocken, säger Martin Blidberg, CPO på Bagaren och Kocken.
Coegis olika uppdrag sträcker sig över flertalet år och målet är att de olika uppdragen ska leda till förbättringar på flertalet plan inom den interna som externa IT-miljön. Coegi skall bidra med att skapa effektiva och produktiva arbetsplatser som i sin tur låter Bagaren och Kockens medarbetare skapa värde för deras uppdragsgivare och kunder. E-handeln är en av de branscher som växer kraftigast i Sverige och möjligheterna med rätt råd vid rätt tidpunkt är obegränsade.
TJÄNSTER
- Användar- och klientsupport med backup, Office 365 samt antivirus.
- Internetkommunikation med trådlöst som tjänst.
- Drift av verksamhetsapplikationer i Coegi Online.